Alla inlägg under december 2012

Av lifeonthreelegs - 16 december 2012 17:37

Anton leker med sin favorit leksak :) <3

Av lifeonthreelegs - 11 december 2012 14:51

Idag fick Anton duscha för första gången, kan väll inte direkt säga att han gillade det. Men det var behövligt efter att ha bott i ett skitigt stall och det gick faktiskt bra att duscha lillfisen. Nu är han ren igen :)

Av lifeonthreelegs - 7 december 2012 10:03

Anton bodde ju ute med de andra utekatterna men när temperaturen sjönk flyttar de andra sig från stallet till ett varmare ställe dit Anton inte kunde följa. Stackars Anton blev själv kvar i kylan och han skrek så fort han såg oss, tillslut ville han inte ens leka längre och han gick som en stel farbror jag trodde att vi skulle få lov att ta bort honom :( Jag beslöt mig för att ge honom en till chans inne, sist gick de ju inte så bra..

Nu har jag haft honom inne en vecka och nu är han sitt vanliga jag igen och han har till och med lärt sig att kurra, han låter som en liten motorbåt! Vi kämpar på inne med att få honom helt rumsren och hoppas att allt skall få en bra fortsättning. Bilden är från morgonmyset med Anton :)

Presentation


Det här är en blogg om en katt vars namn är Anton, som föddes med "twisted leg". Tanken med den här bloggen är att ni ska få följa Anton på hans resa genom livet & även ge inspiritation till er vars djur är lider utav ett handikapp.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards